Ieder organizingtraject bij Via Lenca is altijd een persoonlijk op maat gemaakt traject.  Want de één wil hulp bij het organiseren van een zolder, schuur of woonkamer, de ander bij het plannen van de agenda of bijhouden van de administratie. Alles is mogelijk. We bespreken waar jij graag hulp bij zou willen en dat pakken we aan. 

Zo krijg je altijd wat je nodig hebt.

Praktisch gaan we stap voor stap samen aan de slag en zorgen we er voor dat de rommel opgeruimd wordt, dat de stapels administratie weggewerkt worden, dat je jouw huis terug krijgt en weer weet waar alles ligt.

 

Je hebt weer overzicht in je huishouden, administratie en prioriteiten.

 

Wanneer je een PGB hebt, met indicatie ‘individuele begeleiding’, kun je deze ook gebruiken voor een opruim- en organiseertraject.

Ik help je graag bij het starten van jouw eigen opruimproject, ik coach je bij het doorzetten en afronden van een project.  

pakket 1:
beste start! € 120

  • Inclusief 1 uur intake / kennismaken.
  • 2 uur samen aan de slag.
  • Inclusief plan van aanpak: een op maat gemaakt actieplan.
  • Voor jou op maat gemaakte opruim-opdrachten die je van mij krijgt, om zelf (thuis) aan de slag te blijven.
  • Na afloop:  30 dagen ondersteuning van mij via mail, Whatsapp, Skype, telefoon.
  • Evaluatie gesprek ter afsluiting om je de beste start te geven

pakket 2:
doorpakken! € 160

  • Inclusief 1 uur intake / kennismaken.
  • 2×2  uur samen aan de slag.
  • Inclusief plan van aanpak: een op maat gemaakt actieplan.
  • Voor jou op maat gemaakte opruim-opdrachten die je van mij krijgt, om zelf (thuis) aan de slag te blijven.
  • Na afloop: 30 dagen ondersteuning van mij via mail, Whatsapp, Skype. telefoon.
  • Evaluatie gesprek ter afsluiting zodat je zelf door blijft pakken.

pakket 3:
Opruim PRO! € 250

  • Inclusief 1 uur intake / kennismaken.
  • 3×2  uur samen aan de slag.
  • Inclusief plan van aanpak: een op maat gemaakt actieplan.
  • Voor jou op maat gemaakte opruim-opdrachten die je van mij krijgt, om zelf (thuis) aan de slag te blijven
  • Na afloop: 30 dagen ondersteuning van mij via mail, Whatsapp, Skype, telefoon.
  • Evaluatie gesprek ter afsluiting zodat jij jouw eigen opruim-pro blijft.

Het uurtarief van Via Lenca bedraagt € 49,- euro. Reiskosten tot 25 kilometer (enkele reis), reistijden tot een half uur (enkele reis) en kleine organizing-materialen zijn hierbij standaard inbegrepen.

Bij langere reisafstanden en/of reistijden brengt Via Lenca € 0,19 per gereden kilometer en voornoemd uurtarief in rekening.

Hoe fijn is het om iemand anders te kunnen helpen? 

Denk je dat iemand in jouw omgeving wel een Professional Organizer kan gebruiken? En wil je diegene graag helpen?

Geef hem of haar dan een organizing-sessie cadeau! 

Lijkt dit je wat? Neem dan contact met mij op.

 

Via Lenca waarborgt de privacy van al haar klanten en houdt zich aan de  beroepsethiek die door de NBPO is vastgesteld.